ekspozycja

Ekspozycja biżuterii w przestrzeni wystawienniczej i handlowej

Od pewnego czasu obserwuję rynek polskiej biżuterii artystycznej i wiem, że wytwórców jest z roku na rok coraz więcej a mimo to ich wyroby są mało widoczne. Przyczyn może być wiele ale na pewno jedną z nich jest ich niewystarczająco dobra ekspozycja. Problem ten dotyczy biżuterii prezentowanej w galeriach i sklepach jak rownież na stoiskach targów biżuteryjnych czy rękodzielniczych.  Wytwórcy skupieni na pięknie swoich wyrobów wiedzą, że jest on głównym elementem przyciągającym uwagę klienta ale zapominają, że ich zła ekspozycja może to piękno przygasić i zniechęcić potencjalnego kupca. Aby uniknąć takiej sytuacji należy zapoznać się z podstawowymi zasadami tzw. visual merchandisingu. Korzystając z mojego bloga chciałabym Wam te zasady przybliżyć z nadzieją, że okażą się one pomocne. Jako specjalista i menadżer w dziedzinie visual merchandisingu zdobywałam doświadczenie zawodowe zarówno w Polsce jak i za granicą między innymi w Szwajcarii i Niemczech. Zdobytą wiedzę chciałabym Wam przekazać w formie krótkich opisów zasad oraz złych i dobrych przykładów ekspozycji.

Na początek kilka luźnych przykładów prezentacji z dobrze zachowaną kompozycją, o której wspomnę w następnych wpisach.

visual merchandising

visual merchandising

visual merchandising

visual merchandising

poprzedni post
następny post

Może Ci się spodobać również

Brak komentarzy

Napisz komentarz